Update 13-01-2025
13-01-2025
Beste bewoner,
Met dit bericht informeren we u over de status aangaande de levering van warmte.
Voortgang
Zoals we u vorige week hadden aangekondigd, zijn we de afgelopen week bezig geweest om een deel van de functionaliteit van de bronnen te herstellen. Het deels herstellen van de bron is gelukt. De bijdrage hiervan aan de levering van warmte is echter minder groot gebleken dan dat we vooraf hadden gehoopt. Desalniettemin is de hoeveelheid warmte die vanuit de installatie geleverd kan worden wel iets toegenomen.
Tevens hebben we de capaciteit van de back-upinstallatie kunnen vergroten door de installatie van een grotere brander te voorzien. Hiermee moeten we voldoende vermogen kunnen leveren om uw gebouw van warmte te voorzien.
Plan van aanpak
Vorige week hebben we u laten weten hoe het plan van aanpak eruit zal zien. Zoals u hierboven heeft kunnen lezen, zijn inmiddels de eerste stappen van het plan uitgevoerd.
Zoals we vorige keer al gemeld hebben, zullen we de komende periode metingen verrichten om te zien in welke woningen zich naast het bekende collectieve probleem ook een probleem op woningniveau bevindt. U hoeft hiervoor niet thuis te zijn en zult hier niets van merken. Wij kunnen dit op afstand meten. Indien wij in uw woning een storing aan de individuele installatie constateren, nemen wij contact met u op. U hoeft hier zelf geen actie op te ondernemen.
Ook voor het definitieve herstel van de bronnen zijn de afgelopen week diverse voorbereidingen getroffen. De verwachting is nog steeds dat het definitieve herstel dit voorjaar zal kunnen plaatsvinden.
Noodketel
Wellicht heeft u gezien dat er afgelopen vrijdag in uw buurt een noodketel is geplaatst. Deze ketel bevindt zich buiten, naast de inrit van gebouw The Twins. Gebouw The Twins deelt zijn warmte-installatie met de gebouwen De Jacoba en The Bow. Deze installatie maakt gebruik van hetzelfde bronnenpaar als uw gebouw. In de nacht van donderdag op vrijdag is er in deze installatie een defect ontstaan, waardoor er, in overleg met de gemeente en brandweer, is besloten deze installatie uit te schakelen. Er heeft zich geen gevaarlijke situatie voorgedaan en dit besluit is preventief genomen. Deze noodketel staat los van uw installatie. Uiteraard is de installatie voor uw gebouw grondig gecontroleerd en het defect is hier niet aangetroffen.
Warm aan het IJ 3.1 - Archief
Serviceberichten
- 13-01-202513 januari 2025Update 13-01-2025 13-01-2025 Beste bewoner, Met dit bericht […]
- 06-01-2025 Update storing6 januari 2025Update defect WKO 06-01-2025 Updatebericht Beste bewoner, […]
- ACM Tarieven 202523 december 2024ACM Tarieven 2025 23-12-2024 Tarieven 2025 De ACM-tarieven […]
- 20-12-2024 Update defect WKO20 december 2024Update defect WKO 20-12-2024, Updatebericht Beste bewoner, […]
- 12-12-2024Update defect WKO12 december 2024Update defect WKO 12-12-2024, Beste bewoner, Met dit […]
- Onderbreking in de levering van warmtapwater en warmtelevering26 november 2024Onderbreking in de levering van warmtapwater en […]
- 26-09-’24 Koudelevering gestopt26 september 202426-09-’24 Koudelevering gestopt 26-09-2024 […]
- Levering koeling 17-09-’2417 september 2024Levering koeling 17-09-’24 17-09-2024 Geachte lezer, […]
- Koudelevering gestopt12 september 2024Koudelevering gestopt 12-09-2024 Overschakeling naar warme […]
- 06-09-’24 centrale storing6 september 202406-09-’24 Centrale storing WKO 06-09-2024 Geachte […]
- 03-06-’24 Koeling WKO3 juni 202403-06-2024 Koeling WKO 03-06-2024 Geachte lezer, Wegens de […]
- Levering koeling 17-06-’2431 mei 2024Levering koeling WKO 17-06-2024 Geachte lezer, Wegens het […]
- Levering WKO27 mei 2024Levering WKO 27-05-2024 Geachte lezer, Wegens het actuele […]
- Levering koeling30 april 2024Levering Koeling 30 April 2024 In verband met de hoge […]
- Algemeen30 april 2024Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- […]
- Tarieven 20242 januari 2024Tarieven 2024 1-1-2024 De tarieven 2024 vind je onder […]
- Facturatie binnen installatie7 december 2023Facturatie binnen installatie 07-07-2023 Beste bewoner, […]
- Koudelevering gestopt3 oktober 2023Koudelevering gestopt 03-10-2023 Overschakeling naar warme […]
- Levering koeling7 juni 2023Levering koeling Levering koeling Voor de […]
- Voorbereiding koudelevering26 mei 2023Koudelevering gestopt 9 mei 2023 Voorbereiding koelseizoen […]
- Nieuw: App klantenportaal19 december 2022Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App […]
- Koudelevering gestopt21 september 2022Koudelevering gestopt 21 september 2022 Overschakeling naar […]
- Koeling met extreme hitte19 juli 2022Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze […]
- Levering koeling16 juni 2022Levering Koeling Levering koeling Het systeem is […]
- Algemeen15 juni 2022Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- […]
Technische berichten
- Onderhoud – donderdag 2 juni1 juni 2022Onderhoud Donderdag 2 juni tussen 8.00 en 12.00 vindt er […]