Update 25-02-2025
25-02-2025
Beste bewoners,
De noodvoorziening draait nu al een tijdje en hebben deze gemonitord. We hebben de levering stabiel gekregen en de noodvoorziening draait goed.
Wel zijn wij aangesproken op de hoeveelheid geluid die de noodinstallatie ’s nachts produceert. Hierop hebben we verschillende maatregelen genomen. Het geluid is hiermee afgenomen maar helaas zit deze nog steeds iets boven de norm. Vanuit de gemeente is daarom verzocht om de noodinstallatie te verplaatsen. We zijn hiervoor nu een plan aan het maken.
Zoals beloofd zijn we ook alle woningen op afstand 1 voor 1 aan het controleren. Dit kost wat tijd, maar we zijn er mee bezig. We hebben hierbij al wel gezien dat er mogelijk wat lucht in het systeem zit. Binnenkort zal het systeem een keer in de nacht heel kortstondig stopgezet worden om de lucht eruit te halen.
Verder kunnen wij mededelen dat de voorbereidingen voor het herstel van de bron gestaag vorderen. Als de vergunningen op tijd rond komen hopen we eind maart / begin april de werkzaamheden uit te kunnen voeren
Met vriendelijke groet,
Warm aan het IJ.
Warm aan het IJ 3.1 - Archief
Serviceberichten
- 07-03-2025 bericht jaarnota7 maart 2025Update 07-03-2025 07-03-2025 Beste bewoner, Vanwege de […]
- 25-02-202525 februari 2025Update 25-02-2025 25-02-2025 Beste bewoners, De […]
- 23-01-202523 januari 2025Update 23-01-2025 23-01-2025 Zoals u heeft kunnen zien, is […]
- 13-01-202513 januari 2025Update 13-01-2025 13-01-2025 Beste bewoner, Met dit bericht […]
- 06-01-2025 Update storing6 januari 2025Update defect WKO 06-01-2025 Updatebericht Beste bewoner, […]
- ACM Tarieven 202523 december 2024ACM Tarieven 2025 23-12-2024 Tarieven 2025 De ACM-tarieven […]
- 20-12-2024 Update defect WKO20 december 2024Update defect WKO 20-12-2024, Updatebericht Beste bewoner, […]
- 12-12-2024Update defect WKO12 december 2024Update defect WKO 12-12-2024, Beste bewoner, Met dit […]
- Onderbreking in de levering van warmtapwater en warmtelevering26 november 2024Onderbreking in de levering van warmtapwater en […]
- 26-09-’24 Koudelevering gestopt26 september 202426-09-’24 Koudelevering gestopt 26-09-2024 […]
- Levering koeling 17-09-’2417 september 2024Levering koeling 17-09-’24 17-09-2024 Geachte lezer, […]
- Koudelevering gestopt12 september 2024Koudelevering gestopt 12-09-2024 Overschakeling naar warme […]
- 06-09-’24 centrale storing6 september 202406-09-’24 Centrale storing WKO 06-09-2024 Geachte […]
- 03-06-’24 Koeling WKO3 juni 202403-06-2024 Koeling WKO 03-06-2024 Geachte lezer, Wegens de […]
- Levering koeling 17-06-’2431 mei 2024Levering koeling WKO 17-06-2024 Geachte lezer, Wegens het […]
- Levering WKO27 mei 2024Levering WKO 27-05-2024 Geachte lezer, Wegens het actuele […]
- Levering koeling30 april 2024Levering Koeling 30 April 2024 In verband met de hoge […]
- Algemeen30 april 2024Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- […]
- Tarieven 20242 januari 2024Tarieven 2024 1-1-2024 De tarieven 2024 vind je onder […]
- Facturatie binnen installatie7 december 2023Facturatie binnen installatie 07-07-2023 Beste bewoner, […]
- Koudelevering gestopt3 oktober 2023Koudelevering gestopt 03-10-2023 Overschakeling naar warme […]
- Levering koeling7 juni 2023Levering koeling Levering koeling Voor de […]
- Voorbereiding koudelevering26 mei 2023Koudelevering gestopt 9 mei 2023 Voorbereiding koelseizoen […]
- Nieuw: App klantenportaal19 december 2022Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App […]
- Koudelevering gestopt21 september 2022Koudelevering gestopt 21 september 2022 Overschakeling naar […]
- Koeling met extreme hitte19 juli 2022Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze […]
- Levering koeling16 juni 2022Levering Koeling Levering koeling Het systeem is […]
- Algemeen15 juni 2022Algemeen In het project WKO AHIJ 3.2 B.V. wordt warmte- […]
Technische berichten
- Onderhoud – donderdag 2 juni1 juni 2022Onderhoud Donderdag 2 juni tussen 8.00 en 12.00 vindt er […]